Welk gevoel houdt een klant over na het bezoek aan jouw salon en na een behandeling van jou?

Dat is gelijk de meest belangrijke vraag die je jezelf moet stellen als je jouw topsalon wilt bereiken.

Wist je dat correcte klantbenadering doorslaggevend kan zijn voor de klant, om direct wel of geen vervolgbehandeling in te plannen? Factoren als welkom heten, klantvriendelijkheid, oprechte belangstelling tonen en het geven van de juiste informatie zijn hierbij bepalend.

Als je salon niet helemaal loopt zoals je had gehoopt twijfel je vast weleens of je het allemaal wel goed doet. Misschien zijn er handelingen die nog beter of anders kunnen. Wat kun je toevoegen aan je behandeling om het nog beter te maken of misschien doe je iets wat overbodig is. Zelfs als je al jaren werkt in je salon, zijn er vast kleine aandachtspuntjes ingeslopen. Zelf zie je soms niet (meer) wat beter of anders zou kunnen. Omdat je altijd alleen werkt is er nooit iemand die eens kritisch de kwaliteit van je behandeling beoordeeld. Uit ervaring weet ik dat deze coaching jouw weer nieuwe focus zal geven en het geeft zeker een Power Boost aan je salon.

Vraag jij je weleens af hoe een nieuwe klant de eerste kennismaking met jouw behandeling ervaart? Of waarom de klant geen nieuwe afspraak maakt. Het is heel frustrerend als je enorm je best hebt gedaan voor iemand maar er geen vervolg afspraak gemaakt wordt. En je kletst de klant de oren van haar hoofd maar je krijgt geen product verkocht.

Op al deze vragen krijg je antwoord, na een bezoek van mij. Door mij te ontvangen en te behandelen als een nieuwe klant krijg je eerlijke antwoorden op al je vragen en krijg je advies hoe het beter kan. Met mijn kennis van en in de schoonheidsbranche, weet ik als geen ander wat er nodig is om een goede en vaste klantenkring op te bouwen.

Door alle puntjes op de i te zetten kun jij je onderscheiden van jouw concurrenten door een stijging te realiseren in de kwaliteit van jouw behandelingen. Door meer professionaliteit binnen jouw salon te bieden zal de loyaliteit van jouw klanten omhoog gaan. Klanten worden vaste klanten en zullen zeer tevreden zijn over de kwaliteit van de behandeling. Dit zal zich verspreiden via mond tot mond reclame en zo zal jouw vaste klanten bestand groeien.

Ik bel jou voor het maken van een afspraak voor mijn behandeling bij jou in de salon. Ik kruipt in de huid van de klant en doorloop het hele gebruikelijke proces van een nieuwe klant. Het bijzondere aan deze methode is, dat jij gewoon doet wat je altijd doet. Hierdoor levert het onderzoek een representatief beeld op van jouw gebruikelijke werkgedrag. Het is belangrijk dat er eens onafhankelijk naar gekeken wordt. Hier word jij een betere behandelaar van. De klant is nog meer tevreden, je verkoop stijgt en je klantenkring groeit.

Jouw investering in deze coaching is € 195,00 ex. BTW

Deze coaching kan ook prima ingezet worden als Mystery Guest om medewerkers te beoordelen in Sauna-wellness. Informeer gerust naar de mogelijkheden.
 
Contact opnemen