wil jij een topper worden?

    Image

    Welk gevoel houdt een klant over na het bezoek aan jouw salon en na een behandeling van jou? 

    Wist je dat correcte klantbenadering doorslaggevend kan zijn voor de klant, om direct wel of geen vervolgbehandeling in te plannen? Factoren als welkom heten, klantvriendelijkheid, oprechte belangstelling tonen en het geven van de juiste informatie zijn hierbij bepalend.

    Als je pas met je salon bent gestart, twijfel je vast weleens of je het allemaal wel goed doet. Misschien zijn er handelingen die nog beter of anders kunnen. Wat kun je toevoegen aan je behandeling om het nog beter te maken of misschien doe je iets wat overbodig is.

    Als je al jaren werkt in je salon, zijn er vast kleine aandacht puntjes ingeslopen.

    Zelf zie je soms niet (meer) wat beter of anders zou kunnen. Er is nooit iemand die eens kritisch de kwaliteit van je behandeling beoordeeld. Maar uit ervaring weet ik dat het jouw weer nieuwe spirit zal geven en het geeft zeker een POWER BOOST aan je salon.

    Vraag jij je onderstaande weleens af?
    • Hoe ervaart een nieuwe klant de eerste behandeling?
    • Waarom maakt de klant geen nieuwe afspraak?
    • Wat kan ik nog aan mijn behandeling verbeteren?
    • Hoe zorg ik dat mijn klant een vaste klant wordt?
    • Hoe verkoop ik direct producten?

    Op al deze vragen krijg je antwoord, na een bezoek van mij. Door mij te ontvangen en te behandelen als een nieuwe klant krijg je eerlijke antwoorden op al je vragen en krijg je advies hoe het beter kan. Met mijn kennis van/in de schoonheidsbranche, weet ik als geen ander wat er nodig is om een goede en vaste klantenkring op te bouwen.

    Door alle puntjes op de i te zetten kun jij je onderscheiden van jouw concurrenten door een stijging te realiseren in de kwaliteit van jouw behandelingen. Door meer professionaliteit binnen jouw salon te bieden zal de loyaliteit van jouw klanten omhoog gaan. Klanten worden vaste klanten en zullen zeer tevreden zijn over de kwaliteit van de behandeling. Dit zal zich verspreiden via mond tot mond reclame en zo zal jouw vaste klanten bestand groeien.


    Ik kruipt in de huid van de klant en doorloop een bepaald proces. Het bijzondere aan deze methode is, dat jij gewoon doet wat je altijd doet. Hierdoor levert het onderzoek een representatief beeld op van jouw gebruikelijke werkgedrag.

    Omdat je altijd alleen werkt, is er nooit iemand die kritisch is op jouw werkwijze. Het is belangrijk dat er eens onafhankelijk naar gekeken wordt. Hier word jij een betere behandelaar van. De klant is nog meer tevreden, je verkoop stijgt en je klantenkring groeit.

    Werkwijze:
    • Na jouw akkoord bel ik jou om een afspraak te maken voor mijn behandeling.
    • Ik ben (doe me voor als)  een klant die via jouw website, als je die hebt, bij jouw terecht is gekomen.
    • Jij doet wat je altijd doet als een nieuwe klant belt.
    • Op de afgesproken datum kom ik naar je toe.
    • Jij doet wat je altijd doet als iemand voor het eerst komt.
    • Bijvoorbeeld intake, behandeling, advies.
    • We rekenen (niet echt) af en ik ga (niet echt)weg.
    • We drinken na afloop samen een kopje thee en we bespreken kort mijn bevindingen.
    • Enkele dagen na de beoordeling ontvang je een overzichtelijke rapportage.

    Het complete POWER BOOST traject bedraagt een eenmalige investering van € 195,00 exclusief btw. De kosten van de behandeling komen voor rekening van de opdrachtgever.

    Contactgegevens

     

    Adres;
    IJsselsingel 86, 6991 ZT RHEDEN

    Contact;
    Tel: +31 6 234 937 76
    E-mail: info@bereikjetopsalon.nl 

    WETTELIJKE BEPALINGEN

    NIEUWSBRIEF

    Met deze nieuwsbrief blijf je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

    Je ontvangt:

    - Handige tips

    - Het laatste nieuws

    - Aantrekkelijke aanbiedingen